havva0917 Hanımlar merhaba yakın zamanda Çamlıca Erdem hastanesine giden var mı doktor önerilerinize ihtiyacım var kendi doktorumu değiştirmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🤗
MS92 havva0917 bende o hastane ile ilgili parlak şeyler duymuyorum. Çamlıca Medipole gidiyorum ben en başından beri memnunumda☺️
Bulut2424 havva0917 ikinci gebeligim ikisindede adalet hanımla devam ediyorum tavsşye ederim memnun kalırsınız
Seferiyehatun havva0917 canım ben ilk gebeliğim de gitdim hiç memnun kalmadım ordan. Çamlıca medipolu iyiydi. 150 lira muayene. 3500 lira sezeryan epidural doğum
havva0917 Oglumveben34 hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba memnun kalmak önemli tabi bilgi verirseniz sevinirim
Oglumveben34 havva0917 eva jinakolojiye gidiyorum şükran Akalın doktorum. Gülçin hanımla kıyaslayamam bile çok çok ilgili güler yüzlü sağolsun. Anlaşmalı hastanelerinde de doğum yaptırıyor. Medivia çengelköyde de doğumum olacak nasipse
Seferiyehatun MS92 bende çok yakınım oraya, hangi doktora gidiyorsunuz. İlk dogumumu orda yaptım ama doktorum ayrılmış
Oglumveben34 havva0917 santralde iğdaş var onun üst katında, netten eva jinakoloji diye baktığınızda da bulursunuz. 150 lira muayenesi ama artmış falan diyolar. Biz aynı ücreti ödüyıruz eski hasta olduğumuz için sanırım. Çok mrmnun kalacaksınız
MS92 Seferiyehatun Sedef Hanıma gidiyorum memnunum. 34 haftalık oldum, en başından beri gidiyorum. Siz Elif Hanım da mı doğum yaptınız? O ayrıldı evet😕
Suicmeyiunutma minelimm Ayşe hanımın adını çok duydum. Acaba kendisi özel numarasını paylaşıyor mu acil bir durumda ulaşabilmek için ?
minelimm Suicmeyiunutma ben daha 1 kere gidebildim 28.haftamda ayşe hanım direnç yuksekliği olduğunu farketti bunca zaman devlet hastanesindeki doktorlar farketmedi ayşe hanim şuan perinatolojide devam etmemi uygun gördü Şuan 32.haftam bitiyor ctsi ayşe hanıma gidicem bi kere gittiğim ve acil hastaneye yatıs yapıldiğı icın telefonunu falan sormak aklıma gelmedi ama instagramdan ne zaman yazsam hemen cevap veriyor
Suicmeyiunutma minelimm Anladım. Umarım zor süreçlerinizi en kısa sürede atlatırsınız. Sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza teşekkür ederim bilgi için 🙏