Cansu2018 Kizlar merhaba 29+3 olduk. Fakat son zamanlarda kisa kisa suren karin agrisi var. Siz de de oluyor mu. Doktorum normal bebek buyuyor baski yapiyor dedi ama hala huzursuzum. Gaz sancisi gibi kisa kisa hafiften agiriyor
Zeynepnacar Cansu2018 bende de oluyor canım, özellikle göbek çevrem çok ağrıyor, göbek deliği dışarı çıktığı için diyorlar. Büyüdükçe ağrılar artıcakmış 😬
elif0690 Cansu2018 Ben de 29+2 haftalığım..2 gündür bende de gaz sancısı gibi bir iki dakika geliyor gidiyor..Ben gynoferro kullanıyorum.Kabızlık yapıyor,ona baglıyorum..
Cansu2018 Zhrnc Allah korusun. 🙏🏻 Bende korkuyorum biraz daha bekliyim gecmezse tekrar gidicm doktora
Twinsmom66 Ikiz gebeyim 30+2 Nasıl ağrılarım var anlatamam tekmeledikleri yerler açıyo göbeğim açıyo belim.agriyo kasiklar zaten fena resmen iki katı ağrı yaşıyorum
elif0690 Twinsmom66 Ya iki tane canı taşımak da başka bir şey tabi..Allah hepimizin yardımcısı olsun..