Su123 13345m 35+3 haftalığım benimde o haftadan ver ara ara oluyor yalancı sancı dedi doktorumama isterseniz sorun doktorunuza
plakayerli 13345m Su123 ben de 33 oldum. İki gecedir adet sancısı geliyor belime de vuruyor ve çok üşüyorum o sancı gelince. Bu doğum sancısı mı? Korkutuyor beni erken gelecek diye ama toplanma filan yok şükür
Su123 plakayerli aynı şeyleri yaşıyoruz bence doğuma hazırlık süreci şnşallah vakitlerinde sağsalim doğarlar🤲🏻
Gulfidan49 30+4 haftalık hamileyim benimde bel agrım ve aralıklı adet sancısı gibi sancim oluyor nst de şancı çıkmadı ve doktorum normal olduğunu söyledi