Annecilek Ben doktorum bayandı ıl dısına gıttım orda tanıdık erkek doktor var bı de o yuzden normalden vazgectım doktor erkek olunca cekındım saglıkcı olmama ragmen catlak hıc yok henuz her an olacak gıbı hıssedıyorum tabı
katipannee Annecilek ben en başından beri erkek doktora gidiyorum o yüzden bir çekincem yok ama erkek doktorlar ile daha iyi anlsştığımı düşünüyorum. İnşallah olmaz çatlağınız 🤲🏻