Cuma günğ doğum yaptım arkadaşlar. 3 te doğumda biraz zorlandım. Emzirmede problem yaşadım. Bebeğim emmedi. Emmedikçe de sütüm gelmedi. Şuan 3. Gün. KüveZe aldılar. Sarılığı artmış. Mama veriyorlar bende emzirmeye çalışıyorum 2 saatte bir. Hafif hafif emmeye başladı. Sarılıktan ve kalsiyumu düşük olduğundan güçsüz olmuş. İdrarını yaptı. İlk doğduktan hemen sonra da kakasını yapmış daha hemşire giyindirirken. Ama hala ben kaka görmedim. 2 gün oldu normal mi? Çok endişeliyim. Çok üzülüyorum.