umudunannesiii 18+4 üm göğüslerim sertleşti ve acımaya başladı uçları flann açıyor arada çok az ağrılar yapıyor bu normal mi doktoruma danisimmmi sizce ilk hamileligim olduğu için ister istemez her şeyi merak ediyorm
reyhandoymaz umudunannesiii gogusleriniz büyüyor ve sutleniyor bence korkulacak bişey yok benimde başıma geldi birçok kişinin de bu şekilde gelmiştir diye düşünüyorum ama yinede danışmak isterseniz siz bilirsiniz 😊
mucizem09_ umudunannesiii valla cabim 19+3 ben hamileligimin basindan beri gogus agrim var ve hic gecmedi uclari felan agrir damarlanmis misal onu fark ettim ama nrmal ben hep cekiyorim 🥰🥰❤
minikprensimmm123 umudunannesiii Benimde ya ilk haftalar da hassaslaştı geçtiydi şimdi tekrar başladı ve kaşınıyorda 15+2 deyim bende
reyhandoymaz Bol bol krem sürün göğüs uclariniza sürekli nemli kalsın bana doktorum soyledi şimdiden nemlendir göğüs uçlarını dedi emzirmede sıkıntı yaşamamak için