Deletedmom_5 Bir kaç haftadır titrediğini hissediyorum resmen normal bir durummu bilmiyorumda internetten biraz baktım herkeste oluyomuş sanırım 🤷🤔 27 haftalık hamileyim bu arada 🌺
reyhandoymaz Deletedmom_5 seğirme gibiyse eğer bebek anne karnında hıçkırırmış ve bende çok oluyor bunu engellemeyin diyor doktorlar çünkü hickirmasi ciğerlerini geliştirirmis
kadriye25 Ben bi ara burada kordonuyla oynuyor diye okumuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum bende de oluyor o titreme
SedaCeki Haftamdayim 2 gun once ttelefon titresimi gibi cok kisa sureli titredi karnim yalniz degilmisim demekki 🤣🤣
Deletedmom_5 22Ege00 bilmiyorum ki daha kontrole gitmedim en son 23 haftalıkken gittiğimde 650 gramdi