Yusufeymeninannesi Iyi geceler kızlar bir arkadaş tavsiyesiyle bu programı indirdim ve yeni katildim.. 37.Haftama girdim 3 gündür 13.9 tansiyon düşmüyor doktor takip et dedi çok korkuyorum bebeğine bisey olursa yada bana .. Tansiyon problemi olanınız var mi
YaprakAydnKestel Yusufeymeninannesi benimde uzun zamandır tansiyonum öyle doktorum 9,5 olmamasını söyledi çok şükür olmadı da yarın doğum yapıcam
Feyzakayseri Bnmde tansiyon problemim var haftan 37 gayt iyi korkma streslendikce daha cok yukseliyor bnm ilk hamileligimde farktmedigim icin sknti yasadik ve haftasi 20 idi sen rahat ol gunluk yarim limon suyunu ic az tuz tuketmeye calis
Yusufeymeninannesi YaprakAydnKestel 9.5 mu ay cok korkuyorum stres ypyrm arkadsimin bebegi tansiyondsn öldü karninda 9 aylik
Feyzakayseri Hayirlisi ile dogumunu yaparsin ins saglikla kavus ins yavruna ben ilk bebegimi erken dogum yptim 26 haftalikken 8 ay yasadi kaybettim duanda hatirlarsan bni sevnirm saglkla aliyim ins bebegimi kucagima
Yusufeymeninannesi Feyzakayseri canım inşallah dua edecem sana sende bana dua et rabbim hayırla sağlıkla aldırsın kucagimiza