tcasl evet ama bazı hastaneler aldığı ücreti hiç mi hiç haketmiyor gerek personel tutumu olsun, gerek hijyen olsun, gerek ilgi alaka olsun özellikle İstanbul’da ben bu durumla karşılaştım karşılaşanlarıda çok duydum açıkcası . Hâl böyle olunca memnuniyeti yüksek olanı seçmek istiyor insan o kadar para harcanıcaksa sonuçta neden iyi ki oraya gitmişim demeyi istemeyelim ki 🤗