Mrc34 Ayum21 aynen dediğiniz gibi olmuştu bizim de 3. Gidisimizde karından kalp sesini duyabilmistik. Bir de ben bulantı kusma vs belirti de yaşamadım tedirgin bı bekleyiş vardı sadece Çok şükür 26 olduk bile inşallah sizin de öyle olur🙏