Arkadaşlar 8+5 gebeyim doktora gittim ilk muayeneme normal ultrasonda bebegim gorunmedi alttan ultrasonda mercimek tanesi büyüklüğünde göründü kalbi bile duyulmadı doktor hanım geç döllenme olabilir dedi haftaya gel bebeğin buyuyor mu bakalım dedi .sizce geç döllenme olduysa eğer bebek kaç hafta geriden gelir doktor mercimek tanesi büyüklüğünde dedi kalbini duyamadi ben de ilk gebeliğim 20 yaşındayım 2 senedir evliyim 2 sene çocuk dusunmedim iki senenin sonunda düşündüm rabbim verdi şükürler olsun ama başıma böyle iş geldi benimle aynı durumu yaşamış hanımlar yardımcı olabilir mi