Ssumsum hımm evet hep kıpır kıpır benim diyorlar dimi😀eskiden düşünüyordum bunu şimdi herkes çok farklı kişilikte belki senin bebeğin daha çok hareket ediyor ve acıtıyor ama diğer kişi için bu daha büyük bi hareket olabilir bu günlük hayatta da böyle değil mi bazı insanların olaylara verdiği tepkiler farklı sonuçta