Derya1503 ben açlık tokluk şekerime bakmıştım. 10 kg almıştım. Değerlerim sınırda çıkmıştı yani yüksek değildi ama mesela açlık 90 altında olması gerekirken benim 80,85 gibi. Bir ay dikkat ettim. Zaten su fazlalığım şöyleydi en geniş cepte 8 cm yukarısı fazla teşhisi koymak için geçerli bir ölçüymüş benim 7,5 cmdi. Bir ay karı bir diyet uyguladım , sizin değerleriniz nasıl bilmiyorum ama şahsen benim öyle bir diyet düzenine ihtiyacım yokmuş. Gittiğim diyetisyen her şeyden kısmıştı ve 21′den 25.haftaya kadar 3 kg vermiştim. Doktorum listemi gördü 25. Haftada ve biraz daha protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Düşün ki bana diyetisyen kaşık ucuyla bal pekmez bile önermemişti. Hiç bir şekilde pirinç beyaz un şeker aklınıza gelebilecek liste dışındaki hiç bir şeyi yemiyordum.
Sizde durum nasıl bilmiyorum çok aşırı bir su fazlalığı mı var doktorunuz tam olarak ne dedi ama ; Size tavsiyem açlık tokluk şekerinize bakın. Gerekirse şeker yüklemesi yaptırın. Benim sonraki haftalarda suyum düzelmişti. Kendime şöyle bir yöntem belirledim , hayatımdan abur cuburu ve fazla tükettiğim her şeyi sınırlandırdım. Ve çok aç kalmamaya özen gösterdim. Benim sıkıntı yaşadığım şey birden çok yemek yiyordum ve uzun süre yemiyordum, acıkınca tekrar birden yükleniyordum. Bunu yapmayı bıraktım. Kendime saatli öğün aralıkları yaptım. Tabi ki hamileliğin başında tükettiğim gibi çılgınca ekmek makarna hamur tüketmeyi kestim. Ama bu demek değil ki hiç yemiyorum. Haftada iki üç gün yiyorum. Dozunu kaçırmadan yanında yoğurt ile tüketiyorum. Kahvemin yanında çikolata da yiyorum tatlı da yiyorum. Ama bir günde hepsini değil. Dozunda. Ben kontrol ettiğimde değerlerim yükselmemiş oluyor. Ona göre hareket ediyorum. Dediğim gibi bu benim için geçerli , ben şeker ölçüm cihazı aldım ve takip ettim kendimi. Sizin değerleriniz nasıldır bilmiyorum . Ama korkmayın biraz dikkat ederseniz geçici bir süreç ☺️ Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻