ilknur_azz Kızlar tsh yüksek çıktı. Normalde her gün bir adet alıyodum. Yarn tekrar kan vermeye gideceğim. İlacı içip mi gitsem içmeden mi gitsem
Meryemaskerden ilknur_azz ben her tahlil icin gittgimde icmeden gidiorum cnm doktora sormadm.hic ama.ben oyle.yapiorum bende yükseklik icin levotiron kullaniorm
bbestw ilknur_azz kan tahlili vermeden aç olmanız gerekiyor ilacı da almamalısınız ben de hipotiroidi hastasıyım 1 yıldır kullanıyorum euthyroxu..
ilknur_azz Ozgeozge 3.63 çıktı. 2.5 a düşmüştü. Sağlık ocağında yaptırdım en son. Dahiliye doktoru da dışardakiler bazen yanlış çıkabiliyor o yüzden burda yaptır dedi.
ilknur_azz Ozgeozge 29. Haftam test yaptırmaya gittim bugün 2.30 çıktı 😀sağlık ocağının yaptığı test mi yanlıştı yoksa 15 gün arayla mı değişti anlamadım🤷♀️