Tugce11 Prenses21 ben lansinoh kullanıyorum çok memnunum ama pahalı happy kids te birisi satıyordu uygun fiyata 2. El tercih edersen
Muyako Prenses21 e-bebek in kendi markası var babby plus uygun fiyatlı ve ariza durumunda falan yetkili servisi cok iyiymiş. 2 yıl garantisi varmiş. Ben kullanmadim ama kullananlar cok memnun ve yorumlari baya iyi. Ona bakabilirsiniz.
Mydarling Oglumveben34 Ben aldım a101 e gelmişti Trendyol da ki seriden. Henüz doğum olmadığı için sadece kolumda denedim 9 farklı hız ayarı var ve çekim gücü çok iyi
Oglumveben34 Mydarling malesef benim yakınımdaki 3 a101 ede gelmemiş yada tanıdıklarına ayırdılar gelmedi dediker. Netten almayı düşünüyorum bu yüzden. Çok sevindim bu yorumunuza, alan kişiden yorum duymak daha güzel
Mydarling Oglumveben34 Trendyol da çok fark yok fiyat için bende çok umutsuz gittim a101 e hatta saat 12 yi geçiyordu gittiğimde ama kimse almamış kalmıştı gözlerimden kalp çıktı adeta çünkü çok fazla yorum okudum genelde olumlu dönüşler vardı. Dediğim gibi kolumda baya işe yaradı 🙈
Oglumveben34 Mydarling ben sabah 7de açıldığında gönderdim eşimi ama yok hatta telefonunu almışlar gelirse arayalım diye öıkmadı bişey 3 tane daha gezdi yok dedi. Evet ya hepsi buradadan yada trendyoldan alacağım. inşallah gğzel günlerde kullanmak nasip olur 😊
Tugbaomerfaruk Prenses21 ben kiwi aldım a101 den ana trendyol da da 130 lira post açmıştım bakın isterseniz yorumlar baya iyiydi