Asyam0650 Karniniz taş gibi oluyor mu ?göğüs alt tarafı taş gibi oluyo sanki bebek ta orda gibi ovalayınca falan geciyo ama bazen gecmiyo yaşayanlar varmı bu durumu neden oluyor
WmonallissA Asyam0650 bende de oluyor ama çok fazla değil, bir dk sürüyor ve yine eski haline dönüyor, yalancı sancılar diye düşünüyorum
Hndakgn Asyam0650 dün akşam onun için gittim nst çekildi o şekilde olunca sancı göründü ve aşağıdan muayene ettiler bir parmak açıklık var dedi kan sulandırıcı kullanıyorum doktorum kes dedi doğum başlamış olabilir Pazartesi bakacak
Asyam0650 Hndakgn perşembe günü bende gittim kontrolüm vardı kasılmadir dedi dr ,nst de hiç sanci vs çıkmadı ama çok sık oluyor yarın yine gitcem soracam bakalım neden oluyor
WmonallissA Asyam0650 sanırım ileriki haftalar olduğumuz için evet baştakilere nazaran biraz daha farklı oluyor