Elif-Beyaz Sağ gogsumun altında batma, yanma oluyor. Özellikle sabit oturduğumda ve fazla ayakta kaldığımda yaşayan var mı? Bu aralar 10 dk bile ayakta kalsam başlıyor hemen ağrı acı günü değil de yanma .
[silindi] Elif-Beyaz merhabalar kaçıncı haftadasınız? Ben gebeliğimin ilk haftalarında çok sık yaşadım bu durumu fakat sonrasında geçti kendiliğinden
Asyam0650 Elif-Beyaz bende de oluyor dediğin gibi fazla ayakta dursam aynı sekilde fazla otursam hemen batiyo
Cnsemrh Elif-Beyaz 31 haftalığım 2 gündür bende sağ göğsümün altı kaburgalarım batıyo benimde neden anlamdım
Elif-Beyaz [silindi] ben 23. Haftadayim ama 20′de başladı hala geçmedi baya hayatımı olumsuz etkiliyor sağ tarafıma bile yatınca başlıyor batma , yanma 😏