Edahamdi123 Kızlar Allah izin verirse Mayıs da doğumum olacak ilk gebeliğim emzik ve cam biberon temizliğini nasıl yaptınız suda mı kaynattınız ya da yıkadınız bilgisi olan söyleyebilir mi❤️
anneadayi33 Edahamdi123 kaynayan suya atıp kaynasın birazcık sonra bekletip soğuk suda yıkayın deterjan kullanmayn ama kimyasal sonuçta
Hemsireanne1 Edahamdi123 uni baby emzik biberon temizleyicisi aldım içeriği temiz araştırdım önce onunla yıkadım sonra su kaynattım kaynamış suyun içerisine attım 5 dakika beklettim sonra çıkarıp kuruttum ☺️
34_21_23 Edahamdi123 üni baby biberon temizleyici ile yıkadım sonra kaynayan suda beklettim bu kadar 😊
Edahamdi123 anneadayi33 yok o zaman sıcak suya koyum kaynasınlar sonra alim kurulayım tamam canım teşekkür ederim