Ozgeggrcn 😅😅😅 aslında gayet normal beslendim hatta doktorun dediği süt bal ceviz vs yüketmedim desem yeridir bende şaşırdım. Ama genetik dedi doktor eşim baya boylu poslu babasına çekmiş dedi umarım bu babaya çekme işini fazla abartmaz çünkü doğuma daha çok var 😅