Annesed canım o haftalarda bende de olmuştu siğil sanıp çok korkmuştum ilerlerse ya dondurucaz ya da yakıcaz demişti doktorum ve bir tane bile olsa normal doğum yapamazsın demişti. Çok şükür hiç bişey yapmadan kendiliğinden geçti. İnşallah senin de öyle olur 🙏❤