sevcan6101 9 hafta 2 günlük hamileyim rahim duvarımın 4 mm olduğu söylendi olmadı gerekenden inceymiş böyle bir şeyle karşılaşan var mı
Denizyildizii sevcan6101 ilaçla tedavi ederler benim tüp bebek rahim duvarı kalınlaşsın diye estrofem kullandım bi doktorunla görüş cnm
sevcan6101 Aynuromerbyr12 bana ilaç vermediler ya düşük yaparsın yada rüptür olursun hem bebeğini kaybedersin hemde rahmin zarar görür dediler
sevcan6101 Denizyildizii hamileyim diye ilaç vermediler sanırım her doktor ayrı bişe konuşuyor doktor doktor gezdim hiçbiri net bişe demedi
Gzmk Denizyildizii merhaba 18+3 haftalık hamileyim ağrım falan hiç bişeyim yok ama doktorum rahimde incelme olduğunu söyledi siz nasıl ilerlediniz bu durumda
mervekoluman0 Bende rahim ağzında düzensizlik var dedi doktor oda rahim incelmesinden bahsetti herhalde zaten düşük yaptım sonra
Denizyildizii Gzmk benimki transfer için hazırlıktı bende incelme yok cnm. Ama ilaçla tedavi ederler diye düşünüyorum