Yspnr burda okumuştum gebeliği öğrenince beşik almışlardı 7-8 haftalıkken düşük olmuştu. Bn çok erkenden alışveriş yapılmasına karşıyım. Allah bilir ne olacağını tabi belki doğumda bile kaybedilebilir amaeğer hazırlık yapılcaksa 30lu haftalarda olmalı diye düşünüyorum 🤷🏻♀️Herkesin hakkında hayırlısı olsun 💕 sağlıkla alın kucağınıza sizde 😍