Cns3 Evet kızlar 27nisan salı günü sezeryan doğumum var. Tekli sayılara düştük şükür🙏🏻 Oğluşum olucak inşallah💙 düzensiz sancılarım arttı açıkçası korkuyorum beklemeyıp erkenden gelecek diye. Varmı bizim gibi olan anneler sizde durumlar nasıl ?
Funda38 Cns3 benimde son 15 gün ama agrilarim var normal dogum düsünüyorum bakalim ne zaman gelmek isteyecek 😊
Cns3 Funda38 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsıınız 🙏🏻 Heycan dorukta gün gün yaklaştıkça insanın içi kıpır kıpır oluyor 🙈
Funda38 Cns3 insallah sende saglicakla kucagina alirsin 🤲 evet benim 2. Hamileligim fakat her hamilelikte ayni heyecan 😊