Busss_ olmaz mı hemde nasıl olur 12+3 daha yenilerde geçti benim iş yerindr beni çok etkiliyordu doktorum ilaç verdi onu kullandım rahatlamıstım ama ara ara hassasiyetim devam ediyordu. 3 aydan sonra rahatlıcaksınız merak etmeyin. Ben limon sıkıyordum ağzıma cok abartmayın ama tansiyonunuz düşmesin. Açık limonlu çayda iyi gelir.