Detaylı ultrasyonda böbrek genişlemesi ve kafada kist gördüğü için genetik bir rahatsızlıktan şüphelendi doktorumuz , amniyosentez önerdi fakat istemedik riskten dolayı. 2 li testi ve diğer her şey normaldi . Kafamız çok karışık bu tarz bir şey yaşayıp ileride ne sonuçlar aldınız paylaşır mısınız?