Merhaba arkadaşlar bu ikinci hamileliğim ilkinde 25 haftadan sonra çok ödemim olmuştu ayaklarım çok şişti bu sefer 18 haftamdayım 58 kilo ile hamile kaldım 64 düm şuan ödem yok ama karnım 9 aylık hamile gibi kalçam bacaklarım çok kilo aldı dahada kötü olmamak için ne yapmalıyım yani hamileyken acıkmamak elde değil yürüyüş yapıncada belim acayip ağrıyor 🙄