Mamosunannesi Evet bayağı kalabalık oluyordu biz gittiğimizde de. İlk hamileliliğim çok araştırdım internetteki yorumlarını tek tek okudum herkes çok memnun kaldığını için bende gittim. Henüz 19. haftamdayım ilk dönemde bir sorunum oldu aradım haftasonuydu hastaneye gelemeyeceğini söyledi. Bunu sorun etmedim devam ettim ancak bir kontrolüm sırasında aniden terslemesiyle karşılaştık sebepsiz yere bu nedenle doktorumu değiştirdim. Ama genel olarak memnun olan insan sayısı da çok fazla.