Kızlar 37+4 haftalığım bebeğim yan duruyordu dün geceden beri alt tarafımda inanılmaz bir baskı ve ağrı var sabaha kadar uyutmadı resmen arada da kasıklarıma sancı girdi ama oda yalancı sancı sanırım. Hala alt tarafımda ağrı ve baskı var yürütmüyor o derece. Sizce bebek dönmüşmüdür çünki şimdiye kadar hiç böyle olmamıştı