Duygu_b123 İlk hamileligim ve 38+3 teyim 1 saatte bir sanci giriyo hem belime hem kasiklarıma sanci biraz hafifleyince tekrar girene kadarda sızlıyor sizce doğum belirtisimi yoksa yalancı sancımı nişan falan gelmedigi icin emin olamadım .