TunarinAnnesi Kizlar adetime 5 gun kaldi sol tarafda bi batma oldu sizce yumurtlama mi yoksa gebelik ola bilir mi bi umut yani Bat 23 Nisan Lh taymer pik dedi 25 derece normal gorunumu testin boyle
TunarinAnnesi TunarinAnnesi niye yazma olmadi postuma 😔ben burda elimden geldiyince her kese fikir veriyorum yardim ediyorum
Pcosluhayat TunarinAnnesi ben de regle yakin buna benzer görmüştüm bir kere ama bebek degildi 😂lh vücudumuzda hep salgilanan bir hormon belki de ondandir. Regl gününuzu beklemek tabi daha saglikli olacaktır
TunarinAnnesi Seyhan13 Allah agzinizdan duysun InsAllah ilk siz dediniz bunu InsAllah oyle olur ilk size tesekkur edicem 😍🙏❤️
TunarinAnnesi Elbet-birgun-kavusacagiz ne degil anlamadim yumurtlama mi degil? Yoksa gebelikmi degil ?
Elbet-birgun-kavusacagiz TunarinAnnesi yumurtlama degil canim Gebeliktede t nn koyu cikmasi lazim Daha omce yumurtlama gormusmuydun
TunarinAnnesi Elbet-birgun-kavusacagiz evet 21 ci gun yumurtlama oldu yerlesme mi yumurtlama mi bi kanama oldu pembe Renk 7 8 damla
Elbet-birgun-kavusacagiz TunarinAnnesi insallah yerlesmedir canim ozman guzel haberler alirsin umarim