Kızlar ben bu gün 5+5 oldum bileniniz vardır tüp bebekle hamile kaldım iki gün önce lekelenmem oldu farklı doktora gittim bir sıkıntı yokdu 10 gün sonra gel kalp atışına bakalım dedi fakat yarın kendi doktorumda muane günüm gitsem mi gitmesem mi kararsız kaldım 5+6 haftalıkken kalp atışını duyan oldumu