Selinozsoy ben şöyle düşündüm ,nemli bir yerde oturuyorum.mamanın ağzı açılmamışkende bayatlarmı bilmiyorum ama hastanelerin eczanesinden sürekli alınırya mama bu yüzden tarihleri yeni olur bizde öylelikle evde bayatlattırmayız eczaneden yenisini alırız diye düşündüm😅