nes2009 hayatım boyunca 53-55 bandında oldu kilom. Boyum 1.71. Zayıf olmak şu hayatta en önemsediğim şey. Hayatımda ilk kez iç bacaklarım birbirine sürtüyor yürürken. Diyetisyen 18 kiloya kadar sorun olmayacağını, doğumdan sonra hepsinin gideceğini söyledi boy kilo endeksime göre. Kilo almadım diyen zaten yalan söylüyorda, şu çok çok az kilo aldım diyenlere de takılmayın. Yüksek kilolarla hamile kalıyorlar, zaten kilo almamaları gerekiyor onların. Sizin kilonuz gayet ideal. Herkesin alması gereken kilo farklıdır. Ben şu an 37.haftamdayım 19 kilo almış durumdayım. İşin ilginç tarafı hala da zayıf görünüyorum. Bu inanılmaz kilo nerde bilmiyorum🙈 Ve ben bu konu yüzünden delirmediysem bir daha delirmem😄 Çok şükürki açılmam başlamış 10 gün içinde doğum bekliyorum dedi doktor. Bu kilo konusu beni gerçekten çok yıprattı üstelik gayet sağlıklı beslenmeme, her gün 3 lt su içmeme, düzenli olmasa da yürüyüş yapmama ve hareketli biri olmama rağmen aldım bu kiloyu. Hiç anlamıyorsunuz ama tartıda ki rakam yükseliyor durmaksızın. Siz kontrolü elden bırakmayın ama benim gibi de kendinizi yıpratmayın. Tatlı konusu, sütlü tatlıları seviyorsanız, abartmadan yemenizde bir sakınca yok zaten. Bunaltmayın kendinizi yiyin.
çatlak konusuda kilo konusu kadar önemli benim için. 4.ayımda başladım nemlendirici sürmeye. Biooil yağ aldım bitirdim. Sonra kakao yağı aldım (mutlaka organik olsun ucuzuna kaçmayın) hala bitmedi zaten. Gün içinde mutlaka nemlendirici sürüyorum aklıma geldikçe ve hala çatlak yok çok şükür. Karnım top gibi öne doğru çıkık. Bebek 3 kilo. Bu arada günde en az 3 lt su çok önemli çatlak için. Ki sizin son zamanlarınız yaza geliyor. 3 lt den fazla içmelisiniz. Benim tecrübelerim böyle. Umarım az kilo ve sıfır çatlakla tamamlarsınız bu süreci😊