Byby99 hem hemşire hemde sezeryan olan biri olarak cevap vereyim uterusun baş kısmına baskı yaparak dokunup içerde kalan kirli kanı atmak için yapılıyor doğru yere yapıldığı sürece ağrı acı veren dikişe zararı olan bi işlem değil ama doktorun içeriyi iyi temizlediyse buna gerek yok bana yapılmamıştı çokta gelen bi kanama olmamıştı sonrasındada