[silindi] Periyo biz 5 aylığız şimdilik sadece aldıklarımı odasına bırakıyorum çok dağınık 6. Ayda odaya çeki düzen vermeyi düşünüyorum
Humanur2021 Periyo ben şimdilik beşiğini ve dolabını kendi yatak odama hazırladım Allah izin verirse 1 yaşında falan odasını hazırlamayı düşünüyorum 😊🤲🌸
Ege___Han Kızlar ben 7. Aya girince aldım hemen beşiğini falan bi de 12 sene bekleyince insan heves ediyo😅
Periyo Ege___Han rabbim kocağınada almayi nasip etsin bende 6 aylığıma giricem her çarşıya çıktığımda bişey alıyorum dayanamıyorum
Deletedmom23234 Periyo 20 haftalık hamileyim 5. Ayın içindeyiz ve hala cinsiyeti bilmiyorum 🤷🏻♀️ çok istiyorum en azından zıbın falan almak 😏
annesininpirensesi Periyo benim ilkim olmadigi icin suan ablalarina oda yapacagiz oglusum bessikde yaticak besikde ablalarinin var zaten kizlara baza dolap alicaz insallh