FeriDee suleoyar nasıl geçti anlatır mısın bnmde doğumum yakın da bi arkadastan bugün iyi olmayan şeyler duydum da
Mustafa_feride FeriDee ben kontrollerime oraya gidiyorum dogum da düşünüyordum ne duydunuz acaba ve hangi doktor
suleoyar FeriDee cok zor gecti dogumum ama ona rağmen cok ilgililerdi hep destek oldular ben memnun kaldim
suleoyar Prensess_annesi cahit beydi 1500 verdik ilk dogum ve normal dogum oldugu için, sanirim 2. Normal dogumlarda 1100 ödeniyomus
FeriDee Mustafa_feride gönül erkan a gidiyorm. Serviste yer yok diye sancı odasında sancı çekmiş ve doğumdan sonra da sancı odasında kalmış
suleoyar FeriDee evet dogurdugum gun yer yoktu gece sanciyla gittigimde eve gonderdiler , sansima ben dogurmaya yer açıldı benden önce doguranlar sanci odasinda yatti hep ama daha sonra yer acildikca yukari aldilar
taninmayananne Bende seyma hanima gidiyorum 😊 dogumu humada dusunuyorum suan sok icindeyim bu gercek mi biri yardim etsinn 😣😣😞