nazlizci ben 1 ay önce epidural sezeryan oldum,hiç korkma ilk bi iki gün ağrı oluyor ama katlanmayacak kadar değil. Biraz da acı eşliğine bağlı canın tatlıyla 1 hafta da ağrın olur 1 ay da 😊 benim canım çok tatlı değildir, sabah 8.30 da doğum yaptım öğlen 1 gibi yürümeye kaldırdılar. İlk gün biraz ağrım oldu ama 2. gün ağrım hafiflemişti. 3. gün kendim desteksiz yürüyerek çıktım hastaneden. Evimiz 5. katta ve asansörde yok merdivenleri çıktım akşam tekrar hastaneye gitmemiz gerekti bir daha merdiven indim çıktım 😅tek sıkıntım ilk hafta emzirmek zor oldu dik oturmakta çalışırken biraz zorlandım o kadar ama şu an 1 ay geçti slingle bebeğimi göğsüme bağlayıp markete bile gidiyorum kendi kendime 😊