Bernaaa33 bende de 34.haftamdan sonra falan başladı ödemlerim el ve ayaklarımda. Daha çok ellerimde var şişlik, arada bir yumunca falan karıncalanıp uyuşuyor. Tuzu azalttım günde 4-5 litre su içiyorum ama ona rağmen oldu bende anlam veremedim, sanırım ödem biraz da kaçınılmaz gebelikte 🤷🏻♀️