1_minik Ben ilk başta bebek odasını gereksiz buluyorum uzun bir süre bizimle kalacağı için bir anne yanı ve şifoniyer düşünüyorum yetmezse ekstra hurç falan alırım. Ayrı odalarda kalmaya başladığımızda ona göre bir oda yapmayı planlıyorum. Doğduğunda en çok bize ihtiyacı olcak diye düşünüyorum☺️Bol sarılmalı,emzirmeli gecelerimiz olacak bu yüzden ayrı oda ayrı düzen ilk sene için gereksiz☺️