Merhabalar Arkadaşlar, dün doktora gittim nst de birşey çıkmadı. Akşam kasılmalar vardı ama düzenli değil, adet sancısı gibi giriyor. Gidince de hafif sancı devam ediyor. Ayrıca dün sümüksü pembe akıntı geldi gelen akıntım pembe gelmeye devam ediyor nişandan sonrada akıntı rengi böyle mi olur? Yaşayan var mı doğum başlangıcı mı? 37 erken mi sizce bugün 37+1