Ben normal koşullarda aşıya karşı değilim. Hatta genel olarak aşı karşıtlarına tepkiliyim. Çünkü bu hastalığın şu an bundan başka bilinen çaresi-hafifleticisi yok. Ama hamilelikte olmayı düşünmüyorum. Köy öğretmeni olduğum için çıkalı epey oldu ama o hakkımı doğum sonrasına bekletiyorum. Gebelikte ilaç bile kullanamıyoruz, o yüzden doktorlar da emin olarak bir şey söyleyemiyor. Yavrum içimdeyken değil de emzirirken olurum. Öyle de antikor geçer ona diye düşünüyorum.