Seviiii süt sağmak için herhalde en en en mantıklısı mochi. Arkadaşım emzirme danışmanından destek aldı ve ilk söylediği şey hemen bir mochi alıyorsun olmuştu. Özellikle yeni doğan dönemde süt toplamak makineler ile çok daha zorlu oluyormuş. Kanallar hala ödemli olduğundan sütünüz olsa bile makinede 1-2 damla görüyormuşsunuz. Ama mochinin çekiş gücü bebeğin çekiş gücüne çok benzediği için kesinlikle mochi olmalı demişti. Ayrıca elinizde tutmanıza gerek yok, memeye takmanız yeterli olacağı için çok rahat kullanımı 🌼