Zehra-33- 25+2 günlük hamileyim sanki bebeğimin hareketleri yavaşladı sizde de öyle bir durum var mı?
Rjn5656 Zehra-33- cnmm ozmnlrr ole düzensiz oluyorms bnde öyle oldum çok korktm ama çok şükür eskiye simdi döndü merak etme düzensiz oluyorlar bu hftlrda
Kediannesi123 Zehra-33- 24+5 deyim canım benimde bi iki gün çok az derinden gibi oluyor sonra düzeliyor doktorum azda olsa hareket varsa korkma 29-30. Haftalara kadar hareket sayma dedi
Zehra-33- Rjn5656 bende şehir değiştirdim o yüzden mi acaba diyorum önce dışardan bile hissediyordum durmuyordu maşallah
Rjn5656 Zehra-33- yorulmuş olabilirsiniz tatlım korkma bende öğünler temizlik falan uğraştım 2 3gün harektlerini düzenli hisedemedim ama için rahat olması için sağlık ocağından veya yakin bi hastane de kalp atsini duyabilisnz .