300917 Merhaba kızlar. Adetime 4 gün var ben bi test yaptım ve silik bir çizgi çıktı. Ama çok silik bir çizgi. 5 dk içinde çıktı. Böyle olup da negatif çıkan veya pozitif çıkanlar yazarsa sevinirim. 
Elcnbykckr 300917 canım bencede var suan hatta kan değerin daha cok kücük belliki 10/20arası çıkar bence kan verirsen şimdiden hayırlı uğurlu olsun ☺️
Gizmom 300917 benimde bu sekilde oldu sonrasında 2-3 gün içinde 3 test daha yapmıştım giderek koyulaştı
Gmsyusra 300917 biz hemen acile gidip kan testi yaptırdık orda da çıkmıştı henüz değer çok düşük olduğu için silik gözüküyormuş 💜
duyguluanneee 300917 merhaba benim testim de böyleydi ama ben adet günümde yapmıştım evde iki tane vardı diğerini de yaptım aynıydı ardından aynı gün kan verdim 68 le öğrendim hayırlısıyla siz de güzel haberler alırsınız inşallah 🙏
Ist3434 duyguluanneee bende 68 ile ogrendim. Adetimin 3. Gununde gec dollenme dedi ve doktor son adet tarihimi 1 hafta oteledi. Sizin de mi oteledi peki?
Mavisim93 Benim adetten sonra böyleydi şuan 13 haftalığız sizde de var gibi görünüyor kan verirseniz daha net sonuç alırsınız
duyguluanneee Ist3434 hayır ötelemedi şuan haftasıyla uyumlu ama geç döllenmede olabilirdi tabi siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
teachervera 300917 canım bariz var hemde normal kaset test bu. Ben erken gebelik testi ile yapmıştım adetten 6 gün önce çok silik bir çizgi idi