Annesininbitanesi1 bence önemli olan iyi insanların karşınıza çıkması.
bir de bence yaşadığınız yerin şartlarına göre değişir. Sırf özel diye dandik bir hastaneye gitmektense devlet hastanesine giderim -öyle de yaptım-
ama genelde büyük şehirlerde devlet hiç çekilmiyor, özeller daha iyi oluyor.
Küçük bir yerdeyseniz devleti de deneyebilirsiniz
ben gittiğim devlet hastanesinden çok memnunum