[silindi] busraerdalll Hümeyra hanımla ilgili eski postlara baktım da pek iyi dememişler canım sen başka bir doktor bak istersen bayan tercihim demezsen hüma da Cahit bey mükemmel bir doktor kesinlikle tavsiye ederim. Doğumda falan hadi kardeşim az kaldı falan diyerek motive ediyor çok sevmiştim ben .
Hmsrqw busraerdalll hümada doğum 2500 falan , 3000 verin tekden hastanesi özlem katırcıya gidin ben çok memnun kaldım bir defa gittim ama çok ilgili
Prensannesii38 busraerdalll ben bugun gittim yazmak istedim memnun kaldım sehır dısında geldim gayet hersey baktı guler yuzluydu endıselıydım burada okuduklarımdan ama diger ozel hastanelere gore huma en uygun hastane bence
[silindi] Ben Cahit beye gidiyordum yine ikinciye hamileyim nasip olursa ona gideceğim ama Hümeyra hanımı da çok duydum.
Hmsrqw Doğumlarında sert bi doktor.. Arkadaşım yanında ebeydi doğum sırasında hasta ıkınmazsa vs ağzına geleni sayıyor çok kaba demişti
busraerdalll [silindi] Hüma hastanesi gönül Erkan var birde bayan istiyorum oyuzden kadın doktor arayisindayim
busraerdalll -PembePapatyam- evet ya bende kadın doktor istiyorum en iyi gönül Erkan dediler Hüma hastanesi nde
Prensannesii38 busraerdalll canım Vala bende ole okudum ama her doktor İcin herkes farklı yorumda bulunuyor bende cok kararsız kaldım sehır dısında geldim 33+4 haftalıgım bugun gittim hep fiyat acısından uygun hastane hemde hersey baktı ve bıldılendırdı memnun kaldım yoksa bende gitmeden vazgecıcektım
-PembePapatyam- busraerdalll bence git tanış canım şuan kayseride değilim. Ama orda olsam kesinlikle gönül erkana devam ederdim
prenses_annesi38 Bende Hümeyra hocaya gidiyorum çok memnunum ilgisi bilgisi çok sevecen tatlı bir doktor 23 haftalık hamileyim hiç ilgisizliğini görmedim
ddnsm Aradan yıllar geçmiş ama buraya da yazmak istedim. Harika bir doktor. Muayenehanesi var üzüm plazada. 1500 tl muayene ücreti.
elifin_ ddnsm merhaba siz doğum yaptınız mı? Ben de hümeyra hanıma gitmek istiyorum ama emin olamıyorum
Deletedmom_657 Bende riskli hamilelik geçirirken gitmistim memnun kaldigim bi doktordu birde cahit bey vardi oda iyiydi. Gönül hanimi hep sert birisi olarak duydum . Doğum konusunda digerleri nasil bilmem ama kuzenim gönül hanimla doğum yapti o seviyodu