Aslihan25 Merhabalar arkadaşlar 1 buçuk aylık hamileyim yüzümde ve dudaklarımda şişme oluyor genellikle akşamları başlıyo sabah öğlene kadar şiş kalıyor neden olur acaba doktor randevuma 1 hafta var bu durumu yaşayanlar var mı
Gozde939e99e Aslihan25 hızlı kilomu alıyorsun cnm sabah kalkar kalkmaz soğuk suyla yıka yüzunu benimde oyle sabah yüzüm cok siş oluyor bol soguk su ile iniyor