SultanKobak Günaydın, bende 16 günlük anneyim ikiz bebeklerime🌸 Gündüz ve gece olmak üzere 2 max 3 saatte bir muhakkak emzirmeye çalışıyorum. Aynen ilk haftalar sarılık endişesi vardı sürekli emziriyordum ve gün ışığında yatırıyordum. Çok şükür o süreçler geçti ama emzirmeye hala aynı tempoda devam ediyorum. Gece 5 saat uyuması çok fazla onu ancak banyo yapıktan sonra uyursa sorun değil ama normalde uyutmayın o kadar..en azından 3.saatinde kaldırın. Uyanması için hafif ıslak mendil ile uyarın mesela gıdısını, ellerini, ayak topuk altını uyarın hemen ağzını açıp memenizi alır :) Hem gelişimi içinde sık sık emmesi şu anda çok iyi hemde iyice emme güdüleri olgunlaşıyor böylelikle..birde emzik veriyor musunuz bilmiyorum ama açlıklarını tetiklediği için mide hazmına yardımcı olduğu için gündüzleri daha sık bu dönemlerde emzik verirseniz daha rahat olur.