OzlemEnginDeniz Arkadaşlar, 37 haftalık hamileyim hiçbir problemim olmamasına rağmen birden basurum çıktı. Ne iyi geliyor bilen var mı ? Çok can yakıcı gerçekten 😞
Hulya28 OzlemEnginDeniz Hiç birşey iyi gelmiyor. Doktoruna söyle ilaç verio 2 gün kullandım 3 güne geçtii Ama eğer poponda yara kızarıklık vs gibi bişey varsa bepanten sür çok iyi gelio canım.
kucuktosbik27 OzlemEnginDeniz sabah aç karnına zeytin yağında bekletilmiş kuru incir ye peşine kuru kayısı üstünede ılık su iç bağırskkarın rahatlar tuvalete daha kolay çıkarsın ve tuvalette uzun kalmamaya çalış ıkınmak daha kötü yapıyor doktorunada söylersen bir krem verir direk eczanedende alabilirsin oda çok rahatlatıyor canım
Deletedmom_5 OzlemEnginDeniz aktarda sarı kantaron yagı kremi var benim kanamalı basurum vardı bu krem çok iyi geldi ama hamileyken sürülüyormu bilmiyorum
archmom OzlemEnginDeniz canım ilk önce günde 2 kez anestol pomad kullanarak basla bence . Benimde 28. Haftadan beri var . Senin geç çıkmıs Allahtan . Çekilir dert değil inanki . Anestol işini görür bence . Görmezse doktoruna bir sorarsın . İlk etapta hepsi anestol sürmeni öneriyor 🙏🏻
archmom OzlemEnginDeniz amin gerçekten öyle zorki gecem gündüzüm kalmamıştı benimde . Simdi hala var ama biraz daha iyi gibi 😑
Mlk8 OzlemEnginDeniz hiç bises iyi gelmiyor maalesef bebek baski yaptigi için şişiyor.kabiz olmamaya ve ikinmamaya çalışmanız lazım yoksa daha çok sisip kanamaya başlar ben yıllardır çekiyorum ilk doğu bundan sebep sezeryan oldu.simdi 2.gebeligim ve kabızlık olmamasına rağmen şişti zor oturuyorum.hormonlar bunu tetikliyor maalesef