Israa Canım bende kendimi bildim bileli pcosluyum bazen senede 2 veya 3 sefer adet olurum 2 senelik evliyim 1 senelik evliyken kendiliğinden hamile kaldım ama bebeğimi kaybettim maalesef 😔iki ay önce de ovulasyon testi kullandim ve hayıt tohumu suyu ictim ve Allah’ın izniyle hamile kaldım 🥰şu an 8 haftalik